Radio Zu


Ponturi 1X2

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Din Epoca de Piatră a internetului. Cum arătau site-urile Google, Facebook sau Amazon la lansare. GALERIE FOTO

Mulţi dintre noi nu îşi dau seama cât de mult s-au schimbat site-urile Amazon, Facebook sau Youtube comparativ cu primii ani de la lansare, scrie Daily Mail.
De exemplu, ştiaţi că Google avea la sfârşit un semn de exclamare? Sau că indexa doar 25 de milioane de pagini comparativ cu 25 de miliarde în prezent?
Cu un site simplu şi cu accentul pus pe texte, este greu de crezut că aceste site-uri au evoluat în pagini pline de conţinut variat care sunt vizitate de miliarde de oameni.
Deşi serviciile oferite de Google au crescut, iar algoritmii de căutare sunt mult mai complecşi, prima pagină a site-ului nu s-a schimbat radical, aşa cum s-a întâmplat cu restul site-urilor.
  • La lansarea din 1994, site-ul lui Mark Zuckerberg TheFacebook, era destinat doar studenţilor de la Harvard
  • Pagina Facebook în prezent
  • Pagina Amazon din 1994 arată total diferit comparativ cu cea de acum, dar încă de atunci avea un element definitoriu al site-ului: recomandările cumpărătorilor
  • Pagina Amazon în prezent
  • În 1998, pagina Google era puţin diferită de cea din prezent şi oferea doar servicii de căutare comparativ cu gama variată de servicii de acum
  • Pagina Google în prezent
  • De la lansarea din 2003, MySpace a ajuns la statutul de cel mai vizitat site de pe internet pentru ca acum să fie doar o relicvă
  • Pagina MySpace în prezent
  • În momentul lansării, în 2006, Twitter limita numărul de caractere dintr-un mesaj la 140, la fel ca la telefoanele mobile
  • Pagina Twitter în prezent
  • Prezentarea Youtube drept noul canal TV este doar o amintire din momentele în care compania încă mai era condusă dintr-un garaj
  • Pagina YouTube în prezent

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu