De vreo 4-5 ani de zile, platesc lunar pentru unul din site-urile proprietate personala, un server dedicat la o firma din USA. Luna de luna, in toata aceasta perioada, am platit automat, folosind acelasi card (reemis intre timp). Niciodata nu au fost probleme cu plata.
Luna aceasta, am fost notificat de firma respectiva ca plata nu a putut fi efectuata, si astfel, in termen de 5 zile din acel moment serviciile vor fi intrerupte, daca nu se remediaza situatia.
Timp de o saptamana am sunat zilnic, atat la banca ce mi-a emis cardul, cat si la firma din USA. Firma din USA imi spunea ca datele cardului sunt incorecte (aceleasi date pe care le-am folosit ani de zile, si pe care le-am verificat de 3 ori pe zi in decursul acelei saptamani). Banca imi spunea ca firma din USA nici macar nu a incercat sa solicite suma respectiva de pe card.
Mi-au scos peri albi si cei de la banca, dar mai ales cei de la firma de hosting. Cardul meu functiona corect pentru platile online, offline si chiar la bancomat.
Dorind ca problema sa se rezolve mai repede, si pentru a nu intrerupe disponibilitatea serverului, am intrat in contact (pentru a 20-a oara) cu cei de la Billing Support al firmei de Hosting, si i-am rugat sa-mi permita modificarea datelor cardului, deoarece doresc sa introduc alt card in sistem, pentru a putea achita cu acela. Mi-au permis sa introduc cardul in sistem, dar nici acest card nu a putut fi debitat.
Am luat din nou legatura cu un reprezentat al firmei, si dupa ce am raspuns la toate intrebarile de securitate, pentru a ma identifica, acesta m-a intrebat din ce tara sunt. I-am raspuns : Romania.
FIX in acea clipa, contul meu a fost blocat complet. Nu am mai putut nici sa ma autentific. A doua zi, cardul a fost debitat automat. Prin minune, de data aceasta a functionat. In continuare contul nu a mai putut fi accesat.
Am decis sa renunt la serviciile acestora, si-astfel am solicitat intreruperea contractului, ceea ce mi s-a transmis ca e posibil, doar dupa ce va trece perioada pentru care tocmai m-au facturat.
Asa ca, voi schimba hosting-ul… si-asa era cam scump, dar mai dureaza cateva saptamani.
Totusi, daca sunt roman, inseamna neaparat ca fac frauda cu carduri bancare? Nu conteaza ca am fost client timp de 4 ani, si ca mi-au cerut acte de identificare atunci cand am incheiat un contract cu ei ?
Se pare ca nu !!!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu