Radio Zu


Ponturi 1X2

joi, 12 ianuarie 2012

Mutaţi bă linia de tramvai!

In ultima vreme tot mai multi aparatori continua sa apara, continua sa manance rahat si nu-si dau seama de penibilitatea in care se pun. Hai sa nu uitam niste reguli elementare si sa nu ne mai rahatim pe noi. Astfel de persoane care au o bruma de bani si carora li se pare ceva normal ca tramvaiul sa se dea la o parte sunt destule. Sa ne amuzam putin:

"Aşteptam să trec în mod regulamentar pe sensul opus, dar rămăsesem pe linia de tramvai unde nu ai voie să staţionezi, e adevărat. Eram, însă, intr-o situaţie imposibilă, nu mă puteam mişca de acolo. Am văzut tramvaiul venind de la o distanţă de câteva zeci de metri, venea încet, mă văzuse, evident, eram sigură c-o să oprească. Şi totuşi nu oprea. Continuam să cred că va opri în timp util, dar el n-o făcea. Nu-mi venea să-mi cred ochilor că vine spre mine şi că nu se opreşte, deşi vedea că sunt în imposibilitate de a mă deplasa. A intrat pur şi simplu în mine şi m-a târât pe linia de tramvai câţiva metri buni, mă impingea, cu o viteză mică, însă, slavă Domnului. Aproape că am avut senzaţia că vatmanul se distrează. A fost cumplit. Când, în sfârşit, s-a oprit, nu mă puteam da jos din maşină, eram paralizată de groază" – Cristina Ţopescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu