Radio Zu


Ponturi 1X2

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Pepe: «Vreau un copil până la sfârşitul anului!!

Pepe pare să îşi revină după despărţirea de Oana Zăvoranu. Îndrăgostit de Raluca Pastramă, fiica de 20 de ani a unui şef de clan rrom, cântăreţul a declarat, în timpul filmărilor emisiunii “Conferinţa de presă”, de la Antena 2, care va fi difuzată în această seară, că vrea un copil cu iubita lui până la sfârşitul anului.
  • Pepe pare mai hotărât ca
niciodată să-şi împlinească
visul de a avea un copil
  • Raluca
Pastramă a
reuşit să pună
stăpânire pe
inima lui Pepe
Visul lui Pepe de a avea un copil pare foarte aproape de a deveni aievea. După ce fosta lui soţie, Oana Zăvoranu, a refuzat să-i îndeplinească această dorinţă în timpul căsătoriei, cântăreţul s-a reorientat destul de repede. Pepe pare să fi găsit femeia perfectă pentru el.

O ştie de când era o copilă

“Îmi place de Raluca şi am descoperit că este exact aşa cum îmi doresc să fie o femeie, adică o fată foarte modestă, cuminte, care nu vrea să devină vedetă. Mă lasă să mă văd şi cu alte persoane de sex feminin, nu este geloasă, este extrem de îngăduitoare şi mă înţelege ca artist. Eu ştiu familia Ralucăi de şapte ani, sunt bun prieten cu fratele acesteia, aşa am ajuns să ne şi ştim mai bine, doar că Raluca era un copil când am cunoscut-o prima dată, iar acum am descoperit că a crescut şi este o femeie foarte frumoasă. Vreau un copil până la sfârşitul anului acesta, iar Raluca este femeia cea mai potrivită cu care să-l am”, a declarat artistul în timpul filmărilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu