Radio Zu


Ponturi 1X2

miercuri, 8 februarie 2012

Bancuri noi, doar pentru voi!!!

 

Două submarine în deşert. Primul ridică periscopul şi, mirat, comunică submarinului 2:
- BăieÅ£i, uitaÅ£i-vă! Afară e numai zahăr…
Submarinul 2 ridică periscopul şi îi comunică submarinului 1:
- E praf!
Submarinul 1:
- Ei şi, am zis noi că e cubic?
Prin ’86, după accidentul de la Cernobâl, vorbeau două gospodine:
- Auzi tu, radiaţiile astea ies la spălat?
La tribunal
- Te simţi vinovat?
- Nu ÅŸtiu… să văd ce zic martorii…
După consultaţie:
- Am o veste bună, doamna Ionescu!
- DomniÅŸoara Ionescu…
- Ah, atunci am o veste proastă pentru dumneavoastră, domnişoara Ionescu!
- Doctore, ce aveţi pentru ridurile mele?
- Cel mai mare respect.
O tânără se adresează vânzătoarei de la un magazin de cosmetice:
- Aş dori ca bărbatul meu să îmi acorde mai multă atenţie. Aveţi cumva un parfum care miroase a computer?
Care este diferenţa între blonde şi semnele de circulaţie?
Unele semne spun stop.
La psihiatru:
-         PovesteÅŸte-mi totul în ordine cronologică. Ce-ai făcut prima dată?
- La început am creat cerul ÅŸi pământul. Pe urmă am început să am necazuri…
Ivan a prins pestişorul de aur. Prima dorinţă:
- O votcă mare!
O bea, peştişorul asteaptă să-i îndeplinească cea de-a doua dorinţă.
- Toată Volga asta să fie votcă!
Se face. S-aruncă Ivan, înoată, bea, iar într-un târziu iese pe mal, destul de cherchelit.
- A treia dorinţă? îl întreabă peştişorul.
- O… votcă mică!
- Soacră-mea e ca ziarul.
- De ce, ştie atât de multe noutăţi?
- Pe naiba, apare zilnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu