Radio Zu


Ponturi 1X2

miercuri, 8 februarie 2012

Cele mai tari bancuri cu blonde!!!


Doua blonde conversau la telefon:
-Ce faci fata, ai fost aseara in club?
-Lasa-ma draga, ca m-a durut capul, am avut 39 cu 1 !!! -Bravo fata…si eu am avut 69 cu 2! 

Doua blonde stau de vorba
-
Si cu cine te-ai mai culcat in ultimul timp?
-Pai aseara cu un culturist…
-Ooo!!!! si cum e fata, asa plin de muschi….
-Eee…… cum sa fie….. ca si cum ar cadea peste tine un sifonier mare cu o cheita mica de tot.

Doua blonde calatoresc cu trenul.
In compartiment calatoreste cu ele un barbat mai in varsta, cu barba.
Sopteste una la alta:
- Uita-te! Asta-i Mircea cel Batran…
- Esti proasta. El e mort de vreo 6-700 de ani.
In acel moment intra un alt barbat in compartiment, si-l saluta pe barbos:
- Ciao, Mircea, ce faci, batrine! nu te-am mai vazut de sute de ani….
Prima blonda:
- Na, cine-i proasta?

Doua blonde discutau despre sex.
 Prima zise: Stii draga care este cea mai recenta metoda de a face sex si culmea,de a mai simti ceva placere? Sex in ureche.
A doua raspunde: – Esti nebuna draga,vrei sa ramai surda?
Raspunsul veni sec,dar meritat din partea unei blonde: – Dar ce draga,tu ai ramas pana acum muta?
De ce fuge o blonda in jurul dusului??….Pentru ca pe sampon scrie wash&go.

Dupa viol:
El:
- Daca stiam ca-i fata mare, o lasam in pace.
Ea:
- Daca stiam ca-i asa priceput, imi scoteam dresul.
Suna o blonda la Politie: – Mi-au spart masina, mi-au furat totul…si volanul si pedalele si schimbatorul de viteze, totul…… Peste 5 min isi da cu palma peste cap si suna iar la politie: – Va rog sa ma scuzati, m-am urcat in spate!

Ce spune o blonda care este in varful carierei sale profesionale?
-
“Bine ati venit la McDonald’s!”


- Ce o impiedica pe o blonda sa intre la facultate?
- Liceul.

Discutie intre 2 blonde:
-
Ce i-ai cerut anul asta lui Mos Craciun?
- 100$, ca la toata lumea!
Stiti care este asemanarea intre o blonda si o autostrada?
Dupa inugurare, amindoua devin publice.

- Care este diferenta dintre o blonda si o gaina?
- Gaina are logica ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu